2009. március 11., szerda

nagyon termékeny nap ez a mai :)
csak pár update mióta legutóbb írtam.
voltam ma edzésen, hát meg kell mondjam, elég ambivalens érzéseket keltett bennem. egyrészt jó volt megint mozogni, de nagyon nehezen ment miden, viszont lelkiismeretesen végigcsináltam, és a héten még megyek egyszer, majd igyekszem ráállni a heti 3 alkalomra, mint otthon (amikor jártam) persze ez függ a beosztásontól, mert csak akkor tudok menni h nappalos vagyok, bár eddig csak úgy dolgoztam. sajnos moziba nem jutottam el, mert tegnap el kellett még intézni a Gyurinak pár dolgot, és mivel ő eléggé küzködik az angollal megkért h segítsek neki. mire meg végeztünk már késő volt. azárt remélem a héten el tudok menni megnézni a Watchment. ha vki látta akkor várom a véleményeket.
jól van nem jut eszembe más szóval vége
legyetek jók
R

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése