2009. március 11., szerda

kérdések-válaszok

nos örömmel olvasom, v vannak rendszeres olvasói szerény kis blogomnak. eme bejegyzést az feltett válaszok megválaszolásának fogom szentelni.
lássuk csak nem követek semmilyen sorrendet szóval ne is keressetek.
kikkel dolgozom itt együtt. hát meg kell h mondjam elég sokszínű a társaság. mint azt említettem egyetlen magyar srác van még itt rajtam kívül, ő Gyuri. van 2 fickó indiából, ők már régóta itt vannak meg nem is vmi fiatalok, sztem már benne vannak a 40-be, akkor vannak persze amerikaiak, a 2 főnök az amcsi, mindkettő hihetetlen dagadt, de jó fejek eddig nem volt velük gond, van 1 nőci ő vmi helyettes manager, ő is amcsi, vele is jóban vagyok, kicsit fura, mert nagyon türelmes, és nem tudom h azért van mert a hátam mögött anyáz v tényleg ilyen és csak én vagyok hozzászokva az ilyen mentalitáshoz. akkor van 2 srác akik, bár tudom honnan jöttek, de most nem jut eszembe . vmi európa de nem nyugat, meg nem is a mi környékünk. van 1 fazon ő lengyel. szóval mindent összevetve vegyes társaság. és mindenki máshogy beszéli az angolt. elég vicces.
a kaja kérdés. hát nem egyszerű rendes ételt találni, és nem azért mert szarul főznek (és nem is azért mert finnyás vagyok, mér mielőtt vki megjegyezné) hanem teljesen mások az ízek, mint otthon. de van itt egy étterem az épületben, ott szoktam enni, minden féláron van nekünk szóval elég olcsó. van a közelben 1 kínai, ott még nem voltam, rendeltem 1x pizzát az finom volt, van persze gyorsétterem de azt igyekszem a minimumra szorítani. egyébként kicsit más íze van itt a mekinek is, mások a szószok v mi.
ja igen és h letisztázzak vmit. ahol dolgozom az 1 szálloda, és én itt is lakom 1 külön szobában egyedül. azért az jó mert nem kell senkivel sem közösködni. van a szobámban 1 ágy tv hűtő, van fördőszoba káddal mosdókagylóval tükörrel. kb ennyi, de nem is kell sokkal több, mert nem akarok nagyon sok időt ebben a szobában tölteni.
nos kb ennyi, ha vkinek a kérdésére nem válaszoltam volna akkor az jelezze v halgasson mindörökre. amennyiben további kérdések merülnek fel szívesen fogadom őket.

R

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése