2009. március 4., szerda

mosás

hali

épp a mosodában ülök várom h elkészüljenek a ruháim, és gondoltam megragadom az alkalmat h írjak kicsit. igazából nincs sok minden, mert kicsit lecsillapodtak a dolgok. ma is dolgoztam, persze azért nem szakadtam meg a munkában, ismertek :) sztem már egyre jobban belejöttem, most már ha kérdez vki vmit, akkor nem kell én is megkérdezzek mást, mert már tudom hogy működnek a dolgok. persze még így is jönnek néha olyan hülyeségekkel, h azt se tom merre forduljak.ezen a héten végig dolgozom 8-16 ig, és köv héten véget ér a betanulás és azt mondták h már egyedül leszek. ez nem feltétlenül jelenti azt h teljesen egyedül vagyok mindig mert napközben min ketten vagyunk, éjszaka meg nem olyan nagy gáz mert nincs olyan nagy pörgés.
most h már több mint 1 hete itt vagyok elkezdtem gondolkodni mit is akarok itt csinálni, mert 3 hónap múlva már nem leszek itt legálisan, de hazamenni nem akarok, mert akkor nem volt értelme kijönni. szóval majd elkezdek kérdezősködni itt, hátha vmelyik céghez keresnek sofőrt és megoldható-e h kapjak vízumot, v zoldkártyát a cégen keresztűl, mert akkor azt csinálnám vmeddig. ott aztán tényleg megismerném az országot. a neten nézegettem és rengeteg drivert keresnek, a kérdés csak az h foglalkoznak-e velem így.
majd meglátjuk.
most megyek kiszedem a ruhákat

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése