2009. március 12., csütörtök

mozi

hali gyerekek!

azt hiszem egy újabb dolgot kipipálhatok a bakancslistámról, bár soha nem gondoltam volna h belekerül. voltam az usaban moziban, még hozzá nem is 1 szaros helyen. https://www.muvico.com/default.asp?t=205 ez a mozi honlapja keressétek meg. maryland állam ott meg csak ez az 1 van. egyiptomi stílus, és nem voltak szerények a méretek.
a Watchmen-t néztem az se volt rossz, nem pont ilyenre számítottam, de tetszett. maga a mozi 1 hatalmas bevásárlóközpontban van, ami hihetetlen ígényesen van megcsinálva. mindenhol parketta van, ami úgy csillog mintha ma rakták volna le. és van lovagi étterem, oda még el akarok menni, mondjuk az nem olcsó, mert 59 dolcsi, ebben benne van a vacsi meg vmi műsor.
http://www.medievaltimes.com/index.php
más nem történt, volt ma nagy ellenőrzés, itt volt a főnökség, és mindennek csillognia villognia kellett, sztem nem volt gond mert még nem küldtek haza :)
mára csak ennyi
take care
R

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése