2009. május 4., hétfő

Születésnap + egyéb dolgok

szóval egy évvel én is idősebb lettem, minden bizonnyal ennek köszönhető a legutóbbi nagyon bölcs bejegyzésem. :)
először is szeretném megköszönni mindenkinek, aki felköszöntött eme jeles alkalomból, és annak is aki csak akart. egyébként is, azok valószínűleg azért nem írtak, mert majd akkor akarnak felköszönteni, amikor hazamegyek, hogy egyből át is tudják adni az ajándékomat :)
mindenesetre ha ez nem így lenne én megleptem magam egy új parfümmel biztos ami biztos. jó kis ajándék volt örültem neki, igazán meghatódtam, még talán sírtam is kicsit, bár az lehet h azért volt mert belement kicsit a szemembe is a parfüm.

elég hihetetlen h 8 nap múlva haza kell mennem, olyan mintha csak most jöttem volna. mondjuk majdnem teljesen biztos vagyok benne h itt máshogy telik az idő, vagy rövidebbek a napok, vagy valami okosság biztosan van mert nagyon hamar eltelt ez a majdnem 3 hónap. az elmúlt pár napban jött pár új srác és az egyiket nekem kell betanítani :) mert ő fog dolgozni helyettem. nem vagyok teljesen meggyőzve h fogja tudni csinálni, és nem azért mert én nem tanítok jól. Yoda is vehetne tőlem leckéket :)
az biztos h ez nem jó így hogy ennyire gyorsan váltakoznak az emberek, mert azok szopnak, akik itt vannak állandóan. na mindegy ez az ő bajuk.
mára ennyi
jók legyetek
R

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése