2009. május 19., kedd

itthon

azt hittétek csak azért mert itthon vagyok megszabadultok a blogolvasástól, mi?
hát nem nem lesznem annyira se sűrűek a bejegyzések mint eddig, de ha történik vmi fejlemény azt mindenképpen megosztom lelkes olvasóimmal.
például h holnapután megyek Brémába. azt hiszem rámfér már egy kis kikapcsolódás, meg egyébként sem voltam mostanában sehol :)
szóval tessék csak olvasgatni

R

ui: egyébként itthon semmi változás, az utazás mondhatni zökkenőmentes volt, minden a tervezett időpontban jött és érkezett, szóval egy szavam se lehet. NY-ban elég kemény volt h majdnem 1 órát mentem mire - az egyébként express metroval - elértem a belvárosból a reptérre. majd röpke 9 órával később már BP voltam.

1 megjegyzés:

  1. és itt a helye a holdas történetnek és a remekül repólő pilótának :)
    üdv.
    névtelen

    (semmiképpen sem a Viktor)

    VálaszTörlés