2009. április 3., péntek

wáccáp!

mármint mi a helyzet :)
nem írtam már pár napja, mondjuk nem is történt semmi olyan, ami nagyon különleges lenne, persze ha kiszínezem kicsit a sztorikat, akkor minden történet érdekes :)
szóval 2 napja voltam moziban megint 3d-ben, mármint nem 3dben mentem moziba, hanem a film amit vetítettek volt 3d-ben. elég jó volt, animációs film volt az Aliens vs. monsters, sztem 2d-ben is tetszett volna de így elég különleges volt. azt azért hozzá kell tenni h húsz perc után már nem volt annyira izgalmas h 3d-s. a héten játszák az új Halálos irambant, azt nem tom h megnézem-e, de köv héten lesz a Dragonball movie!!!! azt tuti megnézem.
van vmi, amit talán már írtam, talán nem, de most megemlítem. egy olyan dolog ami apróságnak hangzik mégis nagy dolog. szóval mostanában, amikor végzek mindig van itt vmi főnök (manager), s mikor megyek el, köszönök, ők pedig megköszönik a munkámat, először azt hittem h vmi extrát csináltam, de ez már többször is előfordult sőt olyan is volt h azt mondták: "good job". kemény mi. a lényeg az h tök jól esett, nagyon jó kedvem lett tőle :)

persze vannak szar dolgok is, pl.:
ma ketten voltunk lenn, a Toni (aki tadzsikisztáni srác, egyébként a neve Loik) meg én. Toni vmi zenét hallgatott a telefonjáról kihangosítva, majd jött a menedzser az étteremből, hallotta a zenét, és ahelyett h szólt volna h ezt nem kellene felhívta a mi főnökünket, és felnyomta a Tonit h zenét hallgat. értitek ti ezt? mert én nem. egyrészt kúrvára semmi köze a dologhoz, mert nem itt dolgozik, másrészt ha tudja h ezt nem kellene, akkor mondja h kapcsolja ki. ja és nem Ő az egyetlen, aki ezt csinálja, nagyon megy itt az egymást hátba döfés. persze ez nem amerikai dolog, ilyen nálunk is van, meg mindenhol.
ha és ha már a zenénél tartunk, ahol dolgozom folyamatosan szól a zene. ezzel még nem is lenne gond, ha nem ugyanaz a dvdnyi zene szólna mióta itt vagyok. szerintem ha jobban odafigyelnék akkor meg tudnám mondani h melyik szám után mi jön. ja és a legújabb zene is min. annyi idős mint én.
na most akkor ennyi ha még eszembe jut vmi írok
pápá
R

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése