2009. április 18., szombat

halihó!

nos kicsit elhanyagoltam a blogomat, de amint látom nem hiányoztak a bejegyzések senkinek, mert nem reklamált senki h mi van már, mikor írok vmit. na mind1 ennyivel nem ússzátok meg azért is írok.
az a helyzet h most már egészen százszázalék h hazamegyek május 15.-én, aki akar örül ennek aki nem nem. ha minden jól megy nem is maradok sokáig, bár a nyár nagy részét valószínüleg otthon töltöm - ha vki tud vmi nyári munkát nyugodtan szólhat. szóval haza kell mennem elintézni néhány papírt, és ha sikerül akkor jövök is vissza. itt azt hazudták h sajnálják h elmegyek, és nagyon remélik h visszajövök, remélem h komolyan gondolták, mert jó lenne ide visszajönni, mert itt már azért kiismerem magam és tudom merre hány méter, vagy yard, kinek mi. bár ma szembesültem azzal h kocsi nélkül itt eléggé a semmi közepén vagyunk, mert el akartam ma menni a boltba venni ezt-azt és pont az orrom előtt ment el a busz - ezzel nem is lenne gond pesten, de még pécelen se - csakhogy itt, mivel szombat van csak 2 órával később jött volna a következő, de ha azzal elmegyek akkor nem tudok visszajönni. szóval nem mentem. persze itt egy 11 perces útról beszélünk, ami azért gyalog gáz.

pénteken voltunk dc-ben. mivel nagyon jó idő volt hova máshova is mentünk volna, mint temetőbe. elmentünk az arlingtoni temetőbe, ahol nemrég Janka látta az elnököt, persze most nem volt ott. de nagyon jó idő volt, jót sétáltunk, megnéztük a Keneddyk sírját, meg az ismeretlen katonáét, volt örségváltás meg minden. jó kis nap volt mikor visszaértünk láttam h kicsit meg is sütött a nap, persze nem barnultam, csak pirultam :)

szóval ilyenek történnek, lehet h a következő szabadnapomon, elemegyek philybe, mert ott még nem voltam. (azt nem ígérem h megnyalom a szabadságharangot Viktor) ezzel csak az a h messze van, és nem olcsó az út, szóval tekintve h haza kell mennem lehet h ez kimarad, de majd meglátjuk.
csináltam pár képet, nem sokat, mert nem voltak feltöltve az elemek persze, de azért nézzétek őket itt:
http://picasaweb.google.hu/kotirobert


R

ui.:és hajrá Talma, elkezdődött az új szezon sajna nem a legjobban.

2 megjegyzés:

  1. Halihó!
    De igenis, én hiányoltam! :) Szombaton megyünk utánad négyen ... várom minden apró bejegyzésed, hogy tudjam mire is számíthatok!
    Üdv., Sztrapi

    VálaszTörlés
  2. várunk haza május 15én!!
    remélem még tudsz soccerezni :)
    és köszi a köszöntést
    V.

    VálaszTörlés