2009. február 26., csütörtök

megerkeztem

hali mindenkinek!
itt vagyok az uj vilagban, az utazas sima volt, neha volt 1 kis turbulencia, de nem volt veszes. a kaja az szar volt, de megettem, mert ehes voltam. a hataron nem volt gond, siman atengedtek. eljott ertem a srac akivel beszeltem, o vitt egy darabig. amikor megjottem senki nem tudta ki vagyok, de ez nem lepett meg. mindenesetre kaptam 1 szobat ami nem rossz.
masnap el is kezdtem dolgozni, na az kemeny volt. 8 ora de egyreszt lovesem nem volt mit kell csinalni, mindenki nagyon idegenul beszelt hozzam, rendesen megizzadtam mire vege lett a napnak.
most mar eltelt a 2. nap is, ez mar jobb volt.
mint latjatok nincsenek ekezetek, ez nem azert van mert fel akarok vagni, hanem mert az en szobambol nem talalom az internetet, de amint lesz nemi szabadidom megoldom. akkor majd kuldok kepeket is.
most megyek
pa
R

1 megjegyzés:

  1. Csáááá!

    Küldök neked ajándékba innen ékezeteket from Mo. xD
    tessék: íéáűőúöüó

    ui.: jó munkát és sok sikert

    Kap

    VálaszTörlés