2009. február 26., csütörtök

hali ismét!

óóó igen és vannak ékezetek :)
még nem tökéletes a rendszer, de azért alakul. az a probléma h az én szobámból vmiért nem látni a jelet, most máshonnan netezek, de már legalább a saját gépemen.
ma megint dolgoztam, természetesen egy másik helyen, de azért ez már nem volt akkora változás mint az elején. volt pár új dolog amit meg kellett tanulni, de szerencsére a kollégák jó fejek.
nagyon kemény, ma szembesültem a ténnyel h mióta itt vagyok, egyetlen jó csajt láttam, azt is a reptéren és ő is magyar volt. asszem ebből a szempontból nem a legjobb helyre kerültem. de ha meg akarok tanulni angolul akkor ez jó hely mert itt annyi féle ember megfordul, h szinte mindenki máshogy beszéli az angolt. néha olyan érzésem van h nem is angolul beszélnek :)
ma beszélgettem meló után az egyik vendéggel (kamionsofőr) jó fej volt, kicsit szívta a vérem.
van persze aki nem ilyen normális, sztem sokan nem szeretik h külföldiek dolgoznak itt, akik néha nem értenek semmit. a baj az h még amikor megértem hogy mit akar a kedves vásárló (nagyrészt azért megértem) még akkor se tudok segíteni, mert nem tom h mi h működik.
egyelőre nem voltam sehol, mert annyi szabadidőm nem volt, de majd ha lesz szabadnapom akkor megprpóbálok elmenni vhova. washington van a legközelebb, meglátjuk h megy-e oda busz, mert úgy néz ki h egy kamionparkolóban vagyunk egy autópálya mellett. szóval sétálni annyira nem biztonságos.

2 megjegyzés:

  1. Csá!
    áhhá szóval csak azért mentél ki hátha kint gyorsabb lesz a lopható net. xD (na akkor én ki sem megyek, mert nem éri meg) :D
    A csajok meg majd csak idővel jönnek elő gondolom. Azért még 1 hete sem vagy kint de már a nőkön jár az eszed.(mondjuk ez így kell legyen, nekem is az lenne az első) :P
    Csak most azt nem tudom hogy kint mennyi lehet az idő.
    Olyan 6 órás eltolódás lehet kb nem? hozzánk képest mínuszba. talán.

    VálaszTörlés
  2. hali Kap!
    jaja pont 6 óra az időeltolódás.
    és csak megnyugtatásképpen ma láttam 1 jó csajt a kúton, kb 16 volt de kit érdekel,nem? :)

    VálaszTörlés